PROJE YÖNETİMİ

PROJE YÖNETİMİ

Proje Yönetimi, proje bazlı üretim yapan ya da her siparişin bir proje gibi görüldüğü firmalar için oldukça önemli bir süreçtir. Proje Yönetimi iyi kurgulanıp yönetilmediğinde birçok rapor ve analiz çalışması olacaktır. Projenin bütçesi, maliyeti, işler bittikten sonra değil, başlarken ve devam ederken takip edilebilir olmalıdır. Projede çalışanlar, aktiviteler, fiziksel ve zamansal tamamlanma oranları hızlı yöntemlerle girilebilir, raporlanabilir ve analiz edilebilir olmalıdır. Sistemin kurgusu satınalmadan finansa, malzemeden, üretime ve hatta kalite uygunsuzluk takibi ve problem takibine kadar entegre olarak Proje Yönetimi esas alınarak yapılmalıdır.



  • Proje kartları, proje içeriklerini, üretilecek ürün ve projede çalışacak kadroyu dahi içinde barındıracak yapıda açılabilir.
  • Proje kartının kilometre taşları tanımlanabilir.
  • Projenin taşeron ile yapılacak kısımları için taşeron tanımları yapılabilir.
  • Proje kartında girilecek başlama ve bitiş tarihleri aralığı içinde proje için Proje Aktivite leri tanımlanabilir.
  • Proje aktiviteleri GANTT şeması ile proje planı halinde düzenlenip, Aktivite Kartları'nın otomatik oluşması sağlanabilir.
  • Aktiviteler çalışanlar ile eşleştirilerek, aktivitelerin sorumlu ve çalışanları seçilebilir.
  • Dinamik ekranlar ile çalışanlar üzerlerine düşen aktivitelere tamamlama oranı girebilir.
  • Proje Yönetim konsolları ile projede üretilecek ürün için reçete aktivite eşleştirmeleri yapılabilir.
  • Aktivite ile eşleşen reçetelere ait üretim emirleri ile otomatik ilişki kurulur.
  • Üretim emirlerinin aktivite sorumluları tarafından kapatılması ile otomatik fiziksel tamamlamalar yerlerini alır.
  • Aktivitelere çalışan seçerken, çalışanın daha önceden eşleştirildiği projelerden dolayı yoğunluk ve kapasitesi görülebilir.
  • Tek tek ve tüm projelerin bitiş tarihine göre zamansal ve fiziksel tamamlama analizleri, otomatik mail ve raporlama servisleri ile yöneticilere elektronik her ortamdan ulaştırılabilir.
  • Aktiviteler, satınalma talebi, satınalma siparişi, uygunsuzluk belgesi gibi sistemdeki bir çok belge ile ilişkilendirilerek aktivitedeki başlama ve bitiş tarihleri aralığı ile girilecek belge kontrol edilebilir.
  • Proje planı versiyonlu olarak takip edilebilir ve bu sayede her adımda proje planındaki değişiklikler bilinir.
  • Sistemde girilen fatura, finans hareketleri, malzeme hareketleri gibi bir çok belge proje bazında girilebilir
  • Proje bazında kayıtlar ile anında proje maliyetleri alınabilir.
  • Proje bazlı stok takibi yapılabilir.

İletişime Geçin